Friday, June 15, 2012

Weekend

Hai,

Masih lagi mencaci? Eh kenapa perlu ade yang terasa. Mih mih. Dah la pegi mam lah masing masing. Parasit @ organisma kecil memang begitu. Bila ternampak mula lah bunyik 'krik krik krik' keh keh.

**mungkin blog gua, lu dah buat fav tab kot dekat pc lu. Mih mih. Thanks! Btw its ohsemmm lah! You make me cry lahhh. :p

*********

While its a long way time for this week. Maybe its harder. And i need to get a rest. Hehhee can i?

Btw, this week gua rasa ohsemm gila. Macam macam la plak gua dapat, memang best!

Dah la musim EURO 2012. Memang teruja lah gua. Dari melayan parasit yang ntah pape. Takde function langsung lah der. Tiap tiap hari nampak nye parasit datang ke sini. Alahaiii nak kena tebas lah malam ni.

Kalau tak tebas, membiak plak lagi. Kan menumpang jee. Mih mih.

Sakit pulak hati gua ni. Hahaah apekah apekah. Eh! Gua cuma harap, weekend ni masih power & lebih bermakna. Sebab this week gua rasa POWER gila bila ade yang nk menjenguk gua. Alahai suwwettnyeee. Hik hik

Gua perlukan rehat yang padat walaupun tak panjang. Gua harap semuanya lebih ohsemm kali ni. Tiada cacat celanya.

Buang anasir anasir luar yang membelenggu jiwa. Biarkan parasit stalker, biarkah parasit membiak sekali pun, biarkan parasit cuba utk jatuhkan manusia, janji gua masih berdiri dengan teguh di sni.

Teruskan melangkah ke hadapan, pijak parasit parasit yang membuat anasir yang tak bijak. Biarkan!

No comments: