Saturday, July 14, 2012

#EmpatbelasJulai

Pagi,

Hari ni gua sambut ulang tahun gua dan dia yang ke lima. Nombor itu mungkin masih kecil dimata manusia lain. Mungkin ianya tak hebat untuk pasangan yang lain.


Pada gua, biarlah nombor itu kecil tapi sudah cukup besar dan banyak kenangan, dugaan yg gua & dia lalui sepanjang "lima" ini.

Banyak dah yang gua dan dia tempuh sepanjang perkenalan. Terlalu banyak dugaan dan cabaran yang dihadapi. Tak disangka, perjalanan gua & dia sampai kesini. & gua tak menyangka yang kami bersama. Ianya bagaikan mimpi.Keh keh. *jiwa lah pula.

Walaupun gua dan dia tak seperti pasangan lain yang selalu berdating, tapi gua rasa happy bila bersama. Bila sekali sekala berjumpa rasa tu memang tak dpt gua nak ungkapkan. Biase lah, long distance la der. Sekali sekala mungkin. Tp gua mungkin dah makin serasi dengan cara ini. Gua paham, masing masing sedang mencari kewangan yg kukuh utk masa akan datang. Bila ade mase & rezeki dia dtg menjenguk gua. Terima kasih utk pengorbanan itu. :')

**long hugs for you.

Perkataan "Long distance" pada gua takda masalah pun. Percaya & jujur pada pasangan pde gua terlalu penting. Bukan utk yg bercouple, utk yg dah berkahwin pun pada gua perlu ada. Setiap manusia juga perlu ada sifat jujur & percaya antara satu sama lain. Sepanjang mana pun jauhnye, sependek mane pun jaraknye ianya masih sama. Kepercayaan itu perlu ada.

P/s:
Utk mohd hassan zaki,
Selamat ulang tahun kita yang ke lima.
Selamat ulang tahun kita yang baru nak meningkat dewasa. Teruskan hajat & impian kita, biar dugaan dan cabaran yg datang kita dpt tempuh bersama. Biarpun jauh, tapi hati gua akan tetap dengan lu. tahniah utk gua & lu kerana mencapai lima untuk hari ini.Selamat ulang tahun sygg :')


Lots of love,
Anna ♥

**its just a note. #tweegram

3 comments:

Rara said...

HEPY ANNIVSRY FREN.. :)

-XaXao- said...

keh keh kemain anniversary lagik. hehee btw, thanks kawan! :)

Unknown said...

14 july.. birthday gua la.... kebetulan... wakakaka....