Friday, July 6, 2012

J O H O Event!

Date : 7 July 2012
Avenue : Dataran Bandaraya Johor bahru
Time: 11am - 7pm
ENTRANCE is FREE

**Sumber dari FB JOHO

Lu nampak Flyers kat atas ni?

Nampaknya gua masih lagi takda harapan untuk ke EVENT JOHO lagi. Mana tak nya gua di negeri batu bata jauh juga gua nak merentasi ke JOHOR. Dengan keadaan dan kondisi gua yang masih tidak menentu gua tak dapat nak menghadirkan diri ke Event tersebut. Penah sekali gua gerak ke JB dan masa tu ada event Carboot Sale depan danga bay. Haa tu lah sekali gua temui Carboot Sale. Tapi gua rasa sekarang lagi happening kot Carboot Sale.

Event ini pun start esok. So, gua agak terkilan sebab tak dapat pegi. Gua hanya dapat membaca tweet tweet mereka yang pergi esok dan gambar gambar yang bakal diupload esok. Suke la lu dapat pegi kan kan kan? -_-''

Ah! takpe, gua redho je lah. nanti satu masa nanti maybe lepas raya diorang buat lagi ke event cenggini gua follow ah! Gua dah sakit hati dah sebenarnya lepas tengok video ni. Macam best je benda ni. Nah lu layan ni dulu.



**sumber dari FB JOHO

Gua tengok makin banyak event JOHO buat. Merchandise pun makin ohsem dan banyak dijual. Sekarang johor gua rasa makin UP. Ye walaupun tak dapat nk membandingi dengan Kolumpo, tapi dengan ada nya satu penempatan yang baru di Nusajaya, Iskandar Johor Bahru gua rasa JB makin mantap.

Gua memang teringin gila nak jejak ke sana. Tapi lepas siapnya LEGOLAND. keh keh. Insyaallah ade rezeki gua sampai jugak ke sana. So, untuk penduduk JB gua rasa lu mesti dah berasa bangga dengan ada nya LEGOLAND yang bakal dibuka hujung tahun ni. hehe

p/s: Dikesempatan ini gua nak bagi tau yang gua berbangga IC gua beralamatkan di JOHOR. keh keh

No comments: