Saturday, July 7, 2012

Itu D I A



**Pepatah


Itu dia,

**Masa yang ditunggu bakal tiba.

Gua perlukan dia, hanya dia & cuma dia. Dengan adanya DIA gua rasa lebih semangat. Semangat itu datangnyaa dari DIA.

Terima kasih.


#Moment

Bila dia jauh, gua terasa sunyi tanpa dia disisi. Oh! Gua tau jiwa gua sedang romantik @ jiwa. Jiwa sekali sekala tak salah rasenye. Gua manusia juga. Gua rindu masa dia tackle gua. Alahaii. Hati gua sungguh kental. Gua mungkin tak perasan dengan kehadiran dia di hadapan gua. Hem, gua rindu moment tu. eh! Gua penah menulis benda ni dahulu kan? Hehehe takpe, tetiba bila duduk sorang sorang layan lappy, tgk bulan, alahaii jiwa jiwa.

**Tidak akan beralih arah

#Perjalanan.

Memang jauh. Melangkah dua negeri sahaja. Perjalanan dia jauh, kadang kadang terpakse berkorban utk gua. Semuanya tak terbalas. Mungkin ianya akan terbalas dengan sesuatu yang tak ternilai satu hari nanti. Insyaallah.


#Rindu


Perasaan rindu sentiasa membelenggu jiwa. Jiwa yang selalu meronta kerana rindu. Ape yang gua boleh buat bila gua merindui, gua hanya mampu menghubungi dia, & skype. Teknologi yang mendekatkan gua dan dia. Nasib teknologi makin power dan canggih manggih. Kalau tak berutus surat lah gua cenggitu.


#Sengkek
Dia juga selalu menulis tentang gua & dia di dalam blog. Gua terharu bila, dia sangat menghargai diri gua. Semuanya bermula dengan penulisan di SENGKEK. Setiap penulisan dia membuatkan gua pecaya dan yakin akan dia. Entahlah hati gua kuat mengatakan dia lah yang satu.

Mungkin pada manusia lain ianya hanya SENGKEK. Tapi pada gua, hatinya tidak SENGKEK untuk gua. Bukan ingin sanjung, tapi itu yang gua rasa. Dia telah menawan hati gua. Selepas gua jatuh, dia yang telah menyambut hati gua semula.

"Dia yang gua sayang, dia yang gua ada, dia besties gua, dia yang gua ingin jadikan imam gua, dia yang gua inginkan untuk menjadi bapa kepada anak anak gua. Insyaallahh :') "

P/s: Terima kasih. Jika dia yang engkau berikan, aku akan menerima dia seadanya.

2 comments:

nana said...

Awww ... this is sweet. All the best for both of you :)

-XaXao- said...

hehe thanks u. aminn
:))