Monday, July 2, 2012

Part 2 - #Wishlist


Wishlist!

Semalam gua dah bagi tau, yang gua nak buat wishlist kan kan?

Haha bukan tujuan untuk gua list untuk dapatkan jugak & hasrat untuk menunjuk kepada manusia lain. Cuma kalau diizinkan allah & ade rezeki maka tercapailah hasrat gua satu persatu. Itu yang gua harapkan untuk 2012 ini dan untuk bulan July juga.

Btw, tak ada pun benda yang mahal cuma mungkin ianya adalah salah satu benda atau perkara yang gua inginkan ianya tercapai. Tiada yang lebih indah jika ianya tercapai kerana pada gua jika ianya tercapai itu semua adalah dengan izin-Nya.


# 1 - Cincin

Gua nak yang RM2599.00 tu. ok ke idak yeh? :))


# 2 - Kasut VANS baru
Kasut.Shopping baju.Shopping selua dan seangkatan dengannya. Gua dah lama gila simpan hajat nk berbelanja. Entah kenapa, gua rasa perasaan membuak2 nak membeli. 1st gua nak angkat beg, scarft, baju & seluar. Fuhh ok banyak dah tu gua rasa. Takpe satu persatu. Sale akan ada sampai lepas raya. hehe Kasut tu sebenarnya, ok lagi. tapi gua nak beli kasut sarung dan heels. Ahh! itu semua kehendak.


# 3 - Camera polaroid

Nah! ini pun kemain cun jugak gua rasa. Lagi pun gua memang minat bergambar. Kemana mana saja gua akan snap. Tapi snap guna fon jelah. Mana lah mampu nak beli camera, belum sampai masanya lagi kot. fuhh. Takpe, kalau gua rasa kalau gua ade duit lebih gua angkat jugak lah sebijik. Ok, itu pun kalau mak gua bagi lah. mih mih :P


# 4 - Casing iphone yang baru.

Sebenarnye gua memang minta gila mengumpul casing iphone. Gua user iphone4. hanya mampu iphone4 je. heheh Memang nak 'S' tapi macam tak kesampaian. Tapi gua dah bersyukur dengan ape yang gua ade sekarang. Alhamdulillah. Gua suka casing yang jenis simple, so barang yang gua pakai juga perlu simple. As simple as i can. hehe.


p/s: Harap July, akan lebih baik dan baik & gua dapat salah satu atau semuanya dari wishlist gua tu. keh keh. hopefully, amin :)

No comments: