Friday, July 20, 2012

Ulangtahun kelahiran - Part three


Ok, gua rasa ini last entry untuk ulang tahun kelahiran gua. keh keh


Kemain kemain banyak betul cerita gua. Hahah. Sampai tiga episod dah. Gua cuma nak sharing je. Btw, semalam gua menyambut hari kelahiran gua dengan family gua. Mane yang ada je. Gua dan family sambut di sebuah restoran Fast Food yang terkenal juga merangkap Fav gua & family. Ianya terletak di Bangsar. Alahai, gua dah menetap di bangsar takkan nak merangkak ke Sunway semata mata nak makan Mcd? keh keh Tak kuasa.


Mak gua mengajak gua sekeluarga makan di restoran tersebut. Mungkin untuk menyambut puasa yang bakal tiba dan ulang tahun gua gamaknya. Yelah lagi pun esok dah puasa. Fuhh Gua happy dan melompat bila mengetahui sabtu puasa. Hari yang ditunggu tunggu oleh semua umat islam kann?

**What am i wearing? its just a printed blouse & scarft

Gua tak nak cita panjang, Lu usha jela foto yang sempat diambil. Hanya untuk paparan dan untuk di save kan di dalam hati sahaja.


**thanks for bella & his mom for this.

**Well this is bella.

Thanks all for this cake.

*syamil and her mom

**semangatt!

**Abah gua, ehem!

p/s: thanks for the moment and celebrates. Love you all. **hugs!

No comments: