Tuesday, September 11, 2012

Masa dan perkara




Ye Rindu ni kadang kadang memang tak dijangka.Kadang kadang sampai tanpa mengira waktu. Jarak yang mungkin membuatkan kita saling merindui.

"Mungkin untuk masa ini kita begini. Moga selepas ini tiada lagi rasa rindu yang membuak buak malah makin menggelegak rindu itu". Keh keh

Ahh! Kejiwangan pulak gua memalam cenggini. Gua sepatutnye dah tido selepas pakwe gua ucap selamat malam tadi. Heheh tapi tu la masalahnye, gua terlupa sesuatu. Gua dah habis hupdate lagik.

Takde ape pun yang gua nak kongsi kali ni. Cuma gua dan pakwe sedang bizi kemain untuk mencari sesuatu yang baru. Ehem! Nak stabilkan diri untuk masa akan datang. Haa cm tu lah cita dia.

Gua rasa lepas gua dan pakwe dapat sesuatu yang baru lepas ni mungkin akan jadi workaholic la lepas nih. Agaknya dating pun takde masa dah kan? Nasib la dunia makin canggih. Ade SKYPE lah YM la, FACETIME lah bagai. Tapi sebenarnye tak sama dengan jumpa face to face ni. Kalau tak face to face tak puas lah. Haa cenggitu.

P/s: Just wish me & pakwe goodluck untuk kami mengejar impian masing masing. Gua harap adelah rezeki yang mendatang dan menimpa gua dan pakwe. Tapi rezeki dan perkara yang baik baik sahaja yang didoakan. MOga semuanya dipermudahkan. Amin :')

2 comments:

AmyZana said...

semoga akak dan pakwe akak dpt berumah tangga secepat mungkin dan dikurniakan rezeki yg melimpah-limpah-limpah-limpah ^^

-XaXao- said...

heheh thanks! amin amin :)