Monday, September 10, 2012

Perkara

Lama dah rasenye gua tak melangkah ke sini. Mungkin terlalu banyak perkara yang perlu dilakukan. Tarikh terakhir gua bertenggek di sini adalah pada bulan ogos. Lame jugak kalau dikira kira pakai jari. Hem

**Baru nak muatnaik.fuh

Bukan takda isi untuk menulis. Cuma rasa atau feeling tu takda nak menulis pun gua rasa tak jalan jugak kan? Keh keh

Raya masih ade lagi kan?


Ok dikesempatan ini, gua ingin mohon ampun dan maaf jikalau selama gua menulis di dalam blog ini yang telah lama gua bina, di dalam laman sosial dan sebagainya gua ingin mohon ampun dan maaf jika ade yang tersinggung dengan penulisan gua. Harap maap kan ye!

Masa raya ke enam haritu, pakwe adalah menjenguk gua di batu pahat. Keh keh. Sampai jugak dia dan sahabat handai yang lain ke rumah gua yang tak seberapa tu. best jugak la bila orang yang kita sayang datang rumah. Alahai suweetnyeee! Mih mih mih

Tahun ni gua rasa lebih ohsem la. Cuma masa tu, raye ketiga gua dah start kne keje. So feeling tu dah kelain sket bila gua balik kolumpo. Arghhhh! Pemusnah betei!

Gua ingin kembali seperti dahulu,

Masa tu semua dalam family gua fan atok cukup. Tapi ramai yang dah takda, mungkin agak kurang sikit kemeriahnya. Tapi gua masih ade atok perempuan. Itu je la sorang yang masih ade. Dapat jugak la die melihat cicit cicit dia. :')

Dalam bidang pekerjaan,

Gua juga ingin seperti dahulu. Tapi mungkinkah? Kalau ade rezeki gua ade lah nanti. Terlalu berharap untuk sesuatu yang tak pasti ni tak elok jugak. Ki
ta dah usaha mane yang termampu, so kita doa je la banyak banyak.

Gua juga harap, gua dan pakwe dapat lah mencapaikan hasrat yang baik itu secepat mungkin. Kalau ade rezeki, stabil dah dan semua keperluan gua dan dia cukup,insyaallah. Itu yang gua dan dia harapkan. :)

Banyak perkara yang perlu gua pikirkan. Gua nakkan sesuatu yang stabil dan terus untuk kehadapan. Gua taknak dah menoleh kebelakang. Gua dah takda masa untuk itu. Harap senua yang gua dan pakwe impikan akan dimakbulkan.

*ok ni candid sebenarnye. keh keh

Mungkin banyak perkara yang telah dilalui, tapi akan dijadikan tauladan hidup. Usaha untuk sesuatu yang pasti. Usaha untuk diri dia, usaha untuk keluarga dan usaha untuk bakal keluarga yang akan ada nanti. Harap semuanya elok elok sahaja.

Sentiasa disisi ♥

**Thanks For coming yaw! :))

No comments: