Thursday, September 13, 2012

New iphone5 release!

2.30pg waktu malaysia, Apple telah mengeluarkan produk baru iaitu iphone5 dan ipod nano.

Pada gua rasenye iphone5 ni Power jugak jika dibandingkan dengan iphone4 dan iphone4s. Mungkin power dari segi bentuk screen yang semakin luas, processor yang laju, dan earphone serta charger yang makin kecil. Aik! Kenapa charger dia tak sama dgn charger iphone yg lain? Susah la klu nak pinjam mmber gua yg pki iphone4s nk cucuk pada iphone5 gua nnti? Keh keh verangan lah brohhhhh. Haha

Tak tahulah macam mane hebatnye iphone5 tu. Phone tu Release di US mungkin pada 21hb ni atau hujung bulan. Kalau gua tak silap lah. Buat masa ni takdelah verangan sangat nak beli. Sebab gua dah ada iphone ni pun dah ckup kot. Same je, mungkin luaran dan processor je yang lain.

Daripada gua beli phone baru baik gua kumpul duit untuk kawin kan kan? Keh keh. Tapi, kepada sesiape yang tak sempat nak beli iphone 4s beli lah iphone5 ni. Lepas tu lu, publish dkat FB, twitter, instagram, tumblr, flickr ke mane2 saje lah. Bagi tahu yang lu dah beli ok. Lepas tu, kasi komen sikit macam mane iphone5 tu. hahahha.

So, for more info lets cekidoutt dekat link bawah ni :

http://www.apple.com/iphone/design/

No comments: