Friday, September 14, 2012

Lapan. Lapan. Lapan.

Selamat ulang tahun sayang.

Kejap rasanya kita bersama.
Rasa macam baru semalam kita berkenalan.
Rasa cinta tu, tak pernah hilang tapi makin bertambah.
Rasa sayang, makin mendalam seperti kita menyelam di laut dalam.
Makin dalam kita menyelam, makin dalam rasa tu.

Empat belas adalah sesuatu yang sinonim buat kita.

Setiap empat belas, tak gua, Lu mesti buat SS kan? Perasan tak?
Walaupun selalu SS, tapi SS empat belas tak sama seperti SS masa lain.
Kali ni lebih deep lagi.

Gua harap, lu tabah menghadapi segala rintangan dan sentiasa sihat walaupun distance kita jauh.
Tapi,
Jauh tak bermakna hati gua jauh,
Tak mungkin.
Hati gua tetap dekat dengan lu. Macam hati ni bercantum dengan hati lu.
Macam tu la jaraknye. Sweetkan?

Sweet gua ni untuk lu je.
Walaupun manusia sekeliling kata tak sweet or so onn.
Gua tetap tak endahkan. Sebab gua memang tak endahkan manusia sekeliling.

Tak perlu menunjuk sweet tu.
Cukup sekadar kita sahaja yang tahu dan rasa.
Biar bumi berputar dengan laju,
Biar tiada lagi oksigen di bumi ini,
Biar tiada lagi rumput dan tumbuhan hijau di atas tanah ini,
Biar pun segalanya terjadi,
Gua akan disisi lu selamanya.

Insyaallahh. :')