Tuesday, August 14, 2012

Ulangtahun ke Enam


Selamat hari Ulangtahun ke Enam,

Ulangtahun yang setiap bulan pada Empat belas haribulan. Tarikh yang setiap bulan dan setiap tahun yang dinantikan oleh gua & dia sahaja.

Setiap hari, setiap langkah gua hanya dengan dia walaupun jarak gua & dia agak jauh. Ya, memang jauh berbatu. Tapi itu tak menghalang apa apa bagi gua untuk menyanyangi dia.

Sedang gua menaip entry ini, menyusul pula lagu adele - set the fire to the rain. Yeahh! Lagu favourite gua. Tiada yang dapat menggantikan lu dgn siapa siapa dalam hidup ini.

Lagu adele yang membuatkan gua terpaut dengan dia. Sampai dia cuba untuk menghafal lirik tu. alahai, sanggup tau. Hee Gua terlalu rindukan dia. Sampai ade ketika, air mata menitis di pipi tanpa disedari. Penat dah gua menahan, tapi ianya tetap menitis. Menitis kerana terlalu merindui. Tak salahkan?

Abaikan apa yang manusia asasi ingin kata, mengumpat, mengeji dan sebagainya. Gua tak perlu khidmat nasihat manusia lain. Kalau ade yang mengeji, muntah silakan. Sedikit pun gua tak pernah ambil tahu.

Bumi yang terus berputar, manusia makin hilang pertimbangan, duit yang berubah wajah, manusia yang semakin materialistik,

"tetapi gua tetap dengan satu, MOHD HASSAN ZAKI. Cinta yang akan berterusan, walaupun disekelilingya berubah tetapi jiwa gua tetap yang sama & takkan berubah."

2 comments:

Lala Adila said...

Alololo, Omeynye . Untung lah die dapat lu nox ! haha

-XaXao- said...

hehehe. :)