Sunday, April 14, 2013

1y 2m

Hello and assalamualaikumm.

Hello there!
Pagi ni, hari ni dan masa ini.
Ok.

Ok ape gua nak tulis sebenarnye?
Jap, jap. Idea hilang pulak!
Ok! Back to the title.

Gua sebenarnye saje nak kasi shotpom dekat title tu. means that, gua saje. Paham saje? Hahahahaha

Bukan tak ingat masa, cuma masa gua terjaga dari tido gua tengah pikir pasal tarikh hari ni. Entah kenapa, gua terbangun pagi dan awal gila.

Masa tu, otak gua pusing je walaupun mata terpejam. Gua ada something special hari ni, dan berkenaan dengan tarikh hari ni. Cuba untuk ingat balik tarikh hari ni semasa mata masih terpejam.

Ah! Gua tak dapat pikir hari ni brapa haribulan. Oi! Mata terpejam boleh ke ingat benda benda ataua keadaan sekeliling? Tak mungkin ah.

Dan gua bangun mandi, macam rutin biasa. Weekend kali ni amat membosankan. Sorang dekat rumah, bagai tiada arah tujuan. Terdetik di dalam hati, kalau tahu malam jumaat hari tu gua balik bp. Lepak atas katil sendiri, bermanja dengan abah. Lagi sedap.

Kali ni gua terlepas. Takpe, next week gua cabut blk johor.

Dan masa gua dah teringat tarikh hari ni,
Lekas lekas gua buat satu pesanan ringkas dekat pakwe. Harap bila dia sedar dia baca. Atau mungkin terus call. Dan harap masa tu dia dah mandi. Keh keh keh.


Hi pakwe,
Pejam celik pejam celik, dah lama jugak kita ni. Dalam susah, senang kita masih berdua. Berdua walaupun susah. Tak lupa masa senang. Oh! Mungkin kita ni pasangan biasa dimata orang lain, tapi di mata gua lu adalah yang terbaik dan memahami. Trimas trimas dan trimas. Gua hargai sepanjang kita bersama. Gua harap segala perancangan akan berjalan dengan lancar. Kerja kuat, kerja deras kerja hebat. Fuhh fuhh *meniup angin disekeliling.

P/s: always miss you.







No comments: