Friday, June 14, 2013

Empat belas

Kali ni part untuk empat belas yang ke satu tahun empat bulan. 

Kali ni gua rasa makin deep kemain, bila gua dah dapat tarikh. Alahai, bukan apa rasa eksited nak keje, nak cari duit semua kemain. Entah entah, gua happy,

Gua nampak dia semakin bekerja keras. Makin lama gua nampak effort dia. Hem kadang kadang tu kesian jugak, tapi tu lah. Nanti klu tak keje kuat susah pulak! 

Empat belas haribulan kali ni gua rasa deep gila. Pagi tadi gua mimpi, entah mimpi tu buat gua tertanye3, lalu gua sedar gua capai telefon bimbit terus hubungi dia. Hem hem

Nampak macam aneh, tapi itu yang gua lakukan pagi pagi tadi. Gua tak ambik port sangat dalam hal tu, cuma gua agak tersentap dan lalu gua menangis. 

Sedih sangat rasanya, tapi dalam masa yang sama gua terpikir. Tapi itu mainan tido saja. Mungkin terlalu banyak berpikir.


*Biarkan mainan tidur itu meneman untuk sementara inui, dan masih bermimpi untuk dia menemani setiap saat hidup ini nanti. 

No comments: