Friday, July 12, 2013

Iftar

Salam ramadhan,

Hari ni dah hari ketiga berpuasa. Alhamdulillah, kejap je kot dah puasa ke 3. Memang tahun ni agak mencabar lah dia punya rasa. Sebab sebab, keje gua kali ni amat power.

Mane taknye, keje sebagai call centre yang tiap tiap harinya menerima cacian dan makian. Dalam 3hari ni ade lah sekeping dua yang cenggitu, tapi nak buat mcm mane sabo je lah. Tapi bila letak fone, memang macam macam lah gua luahkan. Nasib lah dalam fone je kalau depan depan tak tau lah woi! 

Gua ingat puasa je lah. Tapi kalau tak sabar dah, memang terkeluar jugak kata kata halus, keh keh keh. Nasib lah gua ni iman dia agak tinggi sket. So watlek je le. 

Lame jugak rasanya tak melepak dengan kengkawan. Last scene pun masa kolej. Lepastu haram dah takda. So kali ni, gua dipaksa teruk oleh kawan sekerja. So nak taknak gua menyerah dan pergi ke tempat berbuka. Dekat jalan semarah, d'felda. Okalh jugak. Makan dalam rm38 per pax. So gua rasa makan dia ok lah dari 10 gua kasi 6. Tapi berbaloi jugak. Banyak choices. 

Tapi gua ni bukan lah kaki pemakan, so gua ngadap je lah kengakawan gua makan. Curik lah sket2. Perot gua ni tong kecik so xde lah berbaloi sangat bawak gua. Hiks.

Memang menyesal siape bawak gua!

 So lenkali jangan bawak gua pegi buffet! Heee no no no! Gua tak larat lah. Tank kecik lah katekan. 

So selamat berpuasa, teringin jugak nak berbuka dengan acan, dan family. Hek 


No comments: