Sunday, July 14, 2013

Empat belas datang lagi

Alhamdulillah hari ni dah hari ke lima puasa. Kejap sungguh rase puasa kali ni, kejap sungguh empat datang kembali. Hiks

Gua rasa kali ni gua rasa stress dia lain macam. Puasa 1st day gua makan lah, dah kedua dan selebihnya memang gogop air je pastu tido balik. Letih sebenarnya kalau tak makan time sahur. Tapi tulah tekak tak terima. 

Gua bajet hari ni gua nak serang bazar. Tak penah dapat lagi gua nak le bazar dah nak seminggu puasa kot. Mane taknye keje dah balik time nak bebuka, pakai order je lah dekat sape yang pegi bazar. Sadis! 

Dan dan, at the same time yang gua hadapi stress ada yang teselit sikit kemanisan. Ewah ewah, gatal betul ayat! Yelah hari ni dah empat belas haribulan. Kejap betul rasa perhubungan gua dengan dia. Taklama lagi status akan berubah antara kami berdua, insyaallah. 

Harap, semuanya oklah. Balik kampung dalam minggu ni, gua nak berbuka dengan family dan dia. Eee tak sabarnyee! Banyak benda nak kene settle kan balik nanti. Hadoi dah la bulan puasa, nak buat macam mane kan. Kang kalau tak buat sekarang bila lagi nye nak buat? Nah! Pikir sendiri. Dengan cuti yang tak ada. Fuhh

To my pakcik : yang selalu jugak lah kejutkan pagi untuk sahur, hee nanti kita berbuka sesame. Merengek tak dapat buka sama. Kan jauh kan kan? Takpe, i balik kita buka sesame ok, u belanja. Keh keh. Cun lah tu. berbuka berdua je lah. Baru kemanisan tu terasa. Hahahahha. Dah dah, bulan puasa oi! Chaw! 

Selamat berbuka! Petang nanti ok. 


No comments: