Tuesday, July 2, 2013

July

Selamat pagi!

Kali ni gua update entry pagi sket. Sebelum pegi keje. Amacam? 

Gua ni muka stock bangun awal, walaupun keje masuk 10.30 gua tetap jugak sedor pagi dan awal gila. Kalau gua sedor lambat, memang malas gila plus mengantok macam tahi. Hahahaha

Dan hari ni dah 2july2013. How's your day setelah 2hari di dalam bulan july? Dan yang penting kali ni gua banyak gila countdown. Macam macam hal akan berlaku dalam bulan ni. 

First : bulan puasa
Second : hari lahir
Third : anniversary
Fourth : sibuk nak bercinta
Fifth : sibuk mencari barang raya dan plus plus plus benda lain. Hee
Fifth : nak RAYEEE! 

So, gua rasa bulan july kali ni memang banyak hal. Banyak cita, banyak ragam. Gua harap ragam ni smooth je la. Taklah hardcore sangat. Hiks! 

Tak lama lagi nak puasa, so hari kelahiran jatuh pada bulan puasa. Tapi yang tak ngam nye kene tengah2 minggu. Nak cuti pun macam tak kena woi! Amendee ntah! 

Ape ape pun, gua bersyukur kali ni gua dalam situasi dan keadaan yang berbeza. Dengan tempat keje yang lain, umur bertambah, pencinta yang setia, dan akan melangkah ke arah kehidupan yang lain. Gua harap, lepas raya dapat lah gua berdekatan dengan acan. Fuhh siang malam gua mengharapkan benda yang sama. Tak larat woi nak duduk kolumpo. Penat, letih, lesu, bosan! 

Yang penting gua nak ubah duduk area kampung yang tonang dah indah. Kelua dari hiruk piruk kota. Gua dah makin membesar makin tua, so gua nak something yang tenang and smooth je. Penat dengan keadaan yang hardcore berat ni. Nak balik rumah benda boleh 15minit gua makan sampai sejam. Amacam, cara? 

Well july, i hope we can make love for each other. Please make me feel better, dont get stress because ramadhan will come. Hope that, my birthday will be more lovely and more blessfull. Semoga semuanya dipermudahkan dan dirahmati untuk semua hal yang berlaku pada bulan ini. Amin :)
                                          

No comments: