Sunday, June 30, 2013

Check list

Check check!

Penat jugak nak cari baju raya. Penat jugak sebenarnya. Gua nengok family abang gua je dah cukup. Sorang pempuan 2 lelaki. Yang nak melayan kerenah pempuan dah lain, laki lain. Tapi yang senang sket yang lelaki nyelah. 

Yang penting lepaskan anak dulu, baru mak bapak. Hewhew. 

Dan gua pun cari lah barang yang perlu perlu dan perlu diminta tunjuk ajar dari kakak ipar gua. Yelah diorang kan lebih expert bab memilih. So benda yang gua tak reti pilih gua suruh diorang pilih. So settle bab tu! 

Dalam checklist, ada lah yang dah settle. Tapi ada bab yang besar sket belum selesai lagi. Maybe bulan puasa baru cari lelain. Macam awal sangat nak buat. Tapi cari barang dulu tu yang penting. Kang tak jumpa tak siap, masak! 

Sebenarnye, experience yang macam ni sekali seumur hidup. Baru tau rasa susah, kene cari sane sini. Duit kena penuh, so sifat menyimpan duit perlu ada untuk masa masa macam ni dan akan datang. 

Kalau boleh untuk time ni tak nak lah menyusahkan sesiapa. Kang time yang besor tu baru gua nak nyusahkan ramai orang! Hahahahaahhahaahhaha

So get ready for it! 

                                              

No comments: