Saturday, September 7, 2013

Desert kegemaran?



Makanan lagi?

hem, hem dah la dah gemok. cerita tak habis habis makanan. Hikhik. bia lah, makanan kan bestt, lagi lagi dapat desert. Perghhh! memang makin comel lah perut iolsss.

sedap gua belek belek pesbuk, gua nampak lah Cupcake B'licious amboi memang macam macam boleh dapat dekat cafe ni. kira dia ni cafe bakery lah. Tapi dekat sini dia present local food, juga cake lah. Dah usha lama, tapi belum berkesempatan lagi nak pegi. padahal dekat je pun dengan rumah aku. Eh! tapi cafe ni bukan dekat kolumpo dekat batu pahat, johor. ok! hehehe

Taknak banyak cakap sebab gua nak tunjuk cake dia dekat sini. By the way, nanti balik bp gua nak singgah makan tempat ni. hehehe. dapnyeee!


hey, this is the map nak pegi cupcake cafe b'licious!



Local food di b'licious : sumber dari cupcake b'licious



ok, cita pasal kek comel atas ni sebenarnya kalau tak gua dah order dah kek untuk raya ke-4 masa tunang gua haritu. tapi tak dapat sebab diorang cuti. homai. takpe, kawin nanti boleh order dekat b'liciousss!


cake in jar : ni yang buat tempting gila!


this want lagi tempting tengok warna dia! hahah boleh jadi gila, yang ni sumber dari cupcake crazy, sedap nyee woii!



p/s: Miahahaha, well guys i dah tak sabar dah nak balik kampung nantisss. bujet ada ke tak ni, sebab dah hujung bulansss. hehe tapi takpa nanti next week tu mungkin balik lagi sebab nak celebrate my moms.Rasa nak beli beg tangan charles & keith. tapi tu lah kena tarik tangan dia pegi kl lah. hewhew. that is my niat la. hehe insyaallaahhh, also the cakess! andddd nak bawak tunang serta adik sedara melepak dekat sana. tapi mungkin next month tu lahh. heee :)





No comments: