Saturday, October 19, 2013

Leather made

hai.

ada siapa siapa suka barang leather?

leather kalau nak tahu, sejenis kain atau kulit yang mahal sebab kain tu memang kualiti gila. kalau kita beli pun belum tentu kita akan tukar dalam 2-3 bulan selepas pemakaian. aku pun adalah salah seorang peminat leather.

so, dengan adanya gernitsmade. tunang pun dapat idea untuk leather. well known, mat salleh atau minah cina memang suka akan leather. sebab apa barang barang untuk buat beg, kasut dan macam macam lagi senang nak didapati di negara sana. contohnya yang banyak sumber leather yang berkualiti ialah di thailand, italy dan uk kalau tak silap. 

apa apa pun malaysia, tak berapa nak tersenarai. so kalau peminat leather nak buat barang barang macam ni terpaksa lah import dari negara lain. kalau ada pun yang jual dekat malaysia, mungkin lagi mahal. mana taknya, nak beli dari negara luar, pos bagai tu semua kos.

tapi kalau dah minat, duit boleh cari. minat yang pertama.  kan? 

So, gernitsmade ada keluarkan item leather, just untuk permulaan kami. saja saja. by the way ini adalah hasil kerja tangan 101% dan 101% leather. 

handmade kan! hehe

                   

                      
                                      
                           100% leather 100% handmade
               interested? do email us at gernitsmade@gmail.com

 dan jika masih ada yang mencari untuk order button badge, guestbook wedding, stiker goodies untuk baby shower atau wedding, kad kahwin, banner kahwin @ bunting boleh terus email kami. 

jangan lupa untuk like dan follow instagram kami - GERNITSMADE !
thanks!