Saturday, January 18, 2014

Jejak dan rasa

Lama betul rasa tak hupdate blog.

Dan pada 18januari2014 baru lah aku mula update semula. Weyh lame sangat pegi mane? 

Ada je. Tak ke mana. Masih di tempat yang sama. Masih di situ. Dan kadang kadang, aku rasa letih ini masih ada lagi.

Mungkin masih ada yang tak tahu. Tapi biarlah dulu. Masih banyak persediaan yang perlu aku lakukan. Tapi benda ni benda baik. Tak salah pun.

Cuma sekarang ni aku ada masalah besar. Besar sikit dari yang sebelum ni. Teruk sangat rasanya. Hati berbelah bagi, pening. Macam nak muntah pikir. Bayangkan bila orang yang tak pernah kita jumpa, then aku kene jumpa dia nanti. Ohmai! Aku memang tak percaya. Cuma nak taknak aku terpaksa untuk itu. Kuatkan lah hati, harap bila dia pandang aku takdelah macam menjengkelkan sangat. 

Cuma dalam fikiran macam mana reaksi aku masa tu? 
Ape aku akan buat? Senyum ke sinis? 
Entah.
Aku tak fikir, cuma rasa macam pelik dan rasa tak selesa. Yup, itu yang aku akan rasa nanti. Tak lama lagi.

Biarlah yang tu.

Yang pasti akan ada yang lebih penting.
Banyak persediaan, barang barang, itu ini dan sebagainya.
Wow! Ni baru nak mula untuk rasa susah. Tapi aku dah rasa payahnyee nak cari duit lebih. 
Tapi yang pasti belum lagi untuk sara keluarga dan anak. Tiap tiap hari kerja. Takkan lah aku nak harapkan mak abah aku lagi? Oh i dont think so. 

Letih penat, susah senang nya nak sara diri sendiri. Baru tau tetonggeng, takda masa nak melepak huha huha dekat klcc, bukit bintang. Hewhewhew. 

Tapi biar kita bersusah susah dulu. Senang tu insyaallah di kemudian hari. Aku harap semuanya berjalan dengan lancar. Pening memang lah pening kalau pikir duit, dengan kerja yang jauh macam ni. Nak buat majlis ulang alik lah aku balik johor. Adoiyai. 

Terpaksa lah. Nak buat macam mana. Redha jelah. Selagi mampu. Kalau tak mampu nanti cari lah keje lain. Hahaha. Tapi kalau ye pun tunggu bonus tahun ni dulu. Hiks

Oklah. Will update more sooonnnn. Cerita lagi best. Sekadar nak luahkan sikit sikit je. So nanti will update moreee soon. Walaupun saturday nite tonite, gua masih duduk di rumah. Malas nak hang out. Heeeee

Okbye.

No comments: