Sunday, February 16, 2014

Waiting and counting

Assalamualaikum dan selamat pagi.

Lama juga rasanya tak menulis. mungkin dah takda orang nak browser blog aku yang takda ape ni. yelah skarang mana ada orang baca blog weyh! 

semuanya tengok instagram dan faceboksss right? 

hahahahahahahahahhahhahahah.

tapi dan sebenarnya aku takda lah sangat addicted dengan benda benda ni. aku suka menulis cuma sekarang tak cukup masa dan mood. mood up and down. biasa lah. nak dekat dekat ni macam macam benda nak buat. so nasib la,moksu aku ada boleh settle kan sikit sikit. 

dah banyak benda settle. cuma makanan, hantaran dan goodies belum siapkan lagi. kali ni semua moksu aku settlekan. yeayyyyyy! upah ofcoZz ade ok. no free at all. dalam dunia takda benda yang free dah kak oi. haha walaupun sedara mara, at least kita hulur betul. biar kita try hulur dulu, kalau dia kata takpa, ok masuk dalam poket balik kita belanja makan lepas kenduri. heheh

walauape pun thanks a lot in advance. hiks

dan sekarang aku tengah pening sket untuk cari goodies dan juga kasut nak nikah nanti. aku ni jenis dans spesis tidak reti cari high heels. weelllll, aku jarang kot pakai. tapi bila dah kena cari ni, at leastt bertumit aku terpaksa. kang mak aku bebel ke kak ipar aku ke kannnn. cuma boleh jadi adviser tanpa memalu dan reragu, tunang aku, hahahha. hopefullyyssss dia boleh membantu.

lelaki punya tengok lain macam sket. mungkin reti banyak berbanding aku. aku ni spesis tak banyak kasut. entah la, memang tak berapa nak ada. sebab aku ni orang yang jarang keluar dan tak berapa minat sangat dengan kasut. hahahah weirdo gileee! 

tapi dah kawin nanti bergaya lebih sikit lah kottt. hahah tapi bergaya depan suami je la kan. depan orang lain kang jayuh hukum lain. menayang pulak dekat orang lain. thats not good. mintak di jauhkan. aku terasa macam masih dalam mimpi. entah kenapa, aku dah besar kan? siap dah nak mendirikan rumah tangga, aku harap aku boleh jadi tulang belakang keluarga macam mak aku. insyaallah.

semua benda mak aku buat, semua dia reti buat, haih, sedih pulak rasa.

lepas ni, semuanya aku tak boleh dah bergantung pada abah, hem nak dengan abah. nak abah. :(
tapi lepas ni tak boleh lah nak merengek dengan abah nak itu ini. konferm aku rindu moment tu. alahai. 

**kesat air mata. 

yup. aku memang rapat dengan abah. sangat, apa apa pun yang terjadi abah dulu yang tahu. sampaikan mak aku jeles. tapi biasa lah perempuan, mesti dengan ayahnya. its normal. senang untuk aku berbicara. aku sakit, demam, nak itu nak ini abah mesti tunaikan. aku harap dia, pu dapat ,menjadi seperti ayah aku. tak banyak sikit. 

apa apa pun, aku bersyukur dengan kehidupan aku sekarang, tak susah tak senang. 

saat yang ditunggu bakal tiba. insyaallah, doakan yang terbaik untuk kami sekeluarga. :')


            
                        
       




 

No comments: