Thursday, March 10, 2011

Kemalangan kecil Part 2

morning guys!
btw; aku dpt terima panggilan dan sms from my buddy,dad and boyfie.
acttually aku ok je.xla terok sgt kemalangan yg di uar2 kan.uhuhu
korang nih, mesti da pk bukan2. aku TER jatoh je.bukn ade orang dok langgar aku.
aku akui; sejak kebelakangan nih aku byk berfikir.aku pown xtahu lah ape yang aku pikirkan..
maybe psl besties aku lagi sorang ni kot.ish! stop thinking about him. *ok2 xpk da.

then;
"ayah aku call aku pagi tadi.die ckp ni dugaan yang allah bg.baru sket je. xpe nnti letak obat.klu jalan mata pandang2 lah bwh jgn dok straight je.pki kasut heels ke?"
aku kate;
"xlah.mane ade.sebab aku memang suke pakai heels,but mlm td xde pown pki heels.mls."
ok! aku dgr la kate ayah aku tuh.wuu! btw lutut dan kaki aku still sakit lagi kottt..
tapi dah letak minyak gamat da td.amat sakit ye.walaupun sikit je luke.mybe sebab atas batu kerikil tuh; bisa batu kate mak akk ipar aku.
pheeww! xpe esok aku kne datang ofis jugak. ade meeting!

ok! aku nk rest; mandi; makan roti canai kat mamak bawah.hehe
bye! assalamualaikumm.

p/s: korang jgn risau buddy. i'm fine here.thnx 4 calling and message. i love u damn much!

No comments: