Wednesday, March 9, 2011

Kemalangan kecil

hari ni ok je fine.
cume agak stress dengan kerja laa..
memang banyakkk sgttt! tapi thnx pada kwn sedekat aku sebab menceriakan hari yg sgt stress.

berbalik pada tajuk;
aku mengalami kemalangan kecil.tapi salah aku kott.
sebab jln xbetol.btw, aku xpakai heels pown.kasot flat biase je.
tak tahu la dah nk jatohh kottt.. nk buat cmner.
mase otw nk balik, aku jln la tmpat yg selalu aku lalu utk ke lrt;
ntah mcm mane ade satu part tu aku mmg selalu nk tersadung kaki kat citu..
akhirnye!!
kau makan lutut aku wahai batu dan jalan yg berlopak2;
kau memang dahagakan darah aku ni.huh!
aku pown tersembam la kat citu.. bukan sekali, but dua kali aku terjatoh.
urghhhh!! memang sakit la kot. sampai terkoyak seluar aku part lutut tuh.
rase memang da nk nanges da time tuh.pedih weyh.aku da cm nk pengsan da time tuh. tapi aku tahan je. smpi lrt aku nmpk lutut aku berdarah. damn!
aku takot org prasan je, lagi pown seluar dah koyak. haish!

setiba nya kat rumah;
aku mintak first aid.anak buah aku + abg aku + k.ipar aku tnye kenape?
aku da nk nanges; aku kate aku jatoh.
bergegas diorang ambik fist aid. memang sedih weyh. sakit gile kott..
tapi xpe, mungkin tadi banyak gelak.time nanges plak aku kne terima.
wuuu~ but rite now, it's still hurt.berdenyut2 doeee..

esok xtawu la nk dtg ke x. redha je la,ni pown cm nak demam.adehhh..
sume badan-badan aku sakit.naseb baek lah aku gagah.boleh jugak balik rumah. klu x?
menangis aku dok je smpi esok pagi xde orang nak tolong. dah nk rest dulu.
sakit gile nih.hopefully baik lah cepat.

p/s: aku dah xnak lalu da jln tuh lagi.farkkk

No comments: