Saturday, April 9, 2011

Aku,Kc,Kemal dan Krem??

Assalamualaikum and hi guys! (sambil mengurut kaki)
hahha. tak lah. sambil menekan keyboard la derr.kalau tak, cmner pulak la aku leh tulis blog ni. hahha Dah-dah! kembali kepada tajuk di atas. ehem2! hari ni aku,kc dan kemalkc hahah dok berdating sampai air liur yang terakhir.keh2. penat doe.penat.sampai krem kaki aku bejalan ngan diorang berdua.tapi best! and heppy gile.keh2.tapi sayang, aku tak jumpe baju aku.kuh2.kiteorang berjalan dari bukit bintang ke pavillion,dari pavillion ke 1cafe kejap singgah gig then balik.habis setiap kedai kiteorang masuk.remouh hujan skali kot.Dan aku pown jumpe orang yang tak disangka-sangka jumpe.huhuh ikot je le diorang, kalau tak kene bako! oh! hampir terlupa, aku belikan awek ni rantai sepesen mcm aku.rupe je lain.skali bende yg die beli same plak dgn bende yang aku nak kasi.hihih xpe la.jadikan ia koleksi ye.hahaha

layan je la pix yang si akmal(bf kc) yang baru nak menjadi photgrapher kiteorang.hahah


baru ajar akmal ambik gambor mcm ni,hahah.kasihan kene buli.=)

adore kat pix ni le kc oi!akmal ckp ni gambor passport.haha.siot!



thnx korang berdua.nanti leh keluar lagik.

p/s: korang memang sporting buat orang berjalan sampai krem! hahah


No comments: