Thursday, May 26, 2011

Nak Lari lah!

Helooff and Morning!

Weekend tiba lagi nampak nya.Oh Entry semalam nampaknya banyak feedback dan spekulasi yang aku terima.ahaha saba weyh, tak ada ape pon yang menarik dalam entry GUYS NEXT DOOR ni. hehehe dah! abaikan cerita semalam.

Weekend ni aku nak lari balik kampung.Malas dok KL tade sape-sape dah.ahaha Sebab balik kampung selalu? rindu kat kampung laaa. #EhYeKe? ahahaha ke rindu kat streamyx aku yang laju gile baby tuh? ngee~ YES! rindu nak edit gambar bagai. Nak online sampai pagi tak tido-tido pon boleh. ahaha Itu adalah tabiat aku yang tak boleh nak dibuang sampai skarang.aku akan search ape je yang terlintas dalam fikiran time tu. :D

Nah! aku nak melampirkan something.bacalah :


p/s: Hopefully weekend ni aku dapat tido puas-puas.yehh!


No comments: