Sunday, July 3, 2011

Its all about Wishes

helooff, morning guys!

Skarang pukul 1.51am.hehe aku tak tido lagikk. Ngantuk tapi keras kan jugak nak update beloggg :P

motip? : memang suke pakai sweater dia.thnx FF, ambik gmbr i.malu sebenarnye.ngek!

Semalam aku menemani FF beli kasut. Dah orang mengidam ni kene lah tunaikan an2? Kang xdapat berdarah telinge, berdarah hidung sume lah. Mula-mula aku dok usha VANS, hahah as usual. Cuci mata jap sebelum ke NIKE. Kot2 ade yang lagik lawa ke, so FF macam tak berminat. Kate nya, nak yang tu jugakk. Pegi lah kami ke butik NIKE.

Usha nye usha, try punye try boleh pakai.muke nak senyum je an? hahah tengah SALE kot sume barang2 skung. mate aku pun boleh tak tahan tengok barang2 sale nih. Nak tak nak lepaskan lah barang Ff dulu.

Die agak rambang mata la nak pilih warna. padahal mate aku dah dok rambang tengok barang lain.Then, ambik lah warna merah hitam.ok He's fav btw.Cantik jugak kasutnya.Kira macholah sape yang pakai. FF, jangan pasannn. hem2.So, wahai lelaki2 moh beli kasut NIKE, ngah SALE haaa.. :P


haaa.amacam? cara tak kasut FF? ngeh2. Untunglahh ada orang belanja kan FF kan?. Bila aku dok belek2 receipt, harge asal die RM499.00.Blurpp! telan air liur mak. Sale dapatlah dalam RM315.00. hahaah untung2 tengah sale.an2?

Barang FF.aku jugakk jadi jaga tak berbayar.malu jugak :P

Ok,masa untuk tido. Tuju lagu, sebelum tido.


p/s: pasnih i nye lakk.yeay! :)

1 comment: