Saturday, July 2, 2011

Perasaan yang tak dijangka?

Perasaan yang tak dijangkan selalu datang tanpa diundang kan?

Sangat tak dijangka sebenarnya. Mungkin dalam kesedihan, dalam kegembiraan dan apa jua situasi.

Ntahla, hidup aku sekarang mungkin ada perubahan sikit. Mungkin kawan yang makin bertambah. Mungkin ramai yang mengambil berat tentang aku. oh! terima kasih semua. Aku tak mengharapkan apa2 balasan dari semua. Ape yang aku nak, semua yang berada sikeliling aku sentiasa bersama aku walau dalam apa jua rintangan.

Maaf. Entry malam ni agak lain dari entry2 sebelum ni.

Thanks pada kawan-kawan aku, yang sentiasa support aku.Dan percaya aku, yang sentiasa menjadi listener korang bila korang ada masalah. mungkin muka aku ni, muke pendengar yang setia masalah orang kot. hehehe

Tak ape lah kawan, aku sedia mendengar masalah korang. Aku dari dulu jadi listener. mane aku boleh tolong, aku tolong la. kebanyakannya laki lah yang dok meluahkan segala rasa. hahaha boleh la weh. tapi tang cinta-cinta aku pun tak khatam lagikk. ngekk!

Semenjak2 ni aku tengok status orang2 kat twitter ngan fb semuanya macam putus cinta, moody, ade yg gembira baguslah. tapi knape? musim ke ape? Chill lah. setiap perkara tu ade hikmah nya. watlex sudah.

nah! tuju lagu sikit:



No comments: