Saturday, July 30, 2011

Last Moment, but Friends Last Forever

Heloff and Morning guys!

As usual hari ni nak update sikit story semalam. Sepatutnya aku dah upadate semalam.Tapi disebabkan malas nak transfer gambar dari camera ke baby lappy, postpone lah. hahaha maleh2!

btw, semalam is my last day working at TM.Dah kije sana lebih kurang 1tahun 6bulan.okeyh, sangat lama an? banyak dugaan dan cabaran sebenarnya.Dan kat sana jugak lah banyak aku kenal dan belajar erti kerja dan pressure. huh! pressure?yes. Tapi xyah la nak sembang pasal pressure tu. Ingat lagi boss ckp kat aku, pressure tu yg memberikan pengalaman dan erti usaha dan cara untuk memberikan yg terbaik dlm kerja kita.

Memang banyak kenangan kat sana. Menitiskan air mata penah, kena marah : penah, kena buli : penah *ngeh, aku buli org : penah, kacau org : memang tabiat aku. All the moment akan aku simpan dalam ingatan aku.

Kawan-kawan laki aku ada la yg aku rapat gile tu ckp, klu xde kau xbest lah. *gua sentap! alaa.. relex lah, nanti ada jugak yg menggantikan aku kacau2 korang ni.ajar2 korang buat kije, akan ada nyelah. *sedapkan hati. Sebenarnya aku akan rindukan semua tu. Tapi maafkn aku, semuanya terhenti di sini. Mungkin rezeki aku kat tempat lain. Setiap perkenalan tu, akan ada perpisahan walaupun kita tak pernah minta untuk berpisah.

Semalam jugak, aku ada buat morning talk skit. Kata-kata terakhir untuk rakan2 seperjuangan. Tapi semalam aku xmenangis langsung.Aku pun tak tahu. sebak pun tak. Tapi masa aku menulis ni, aku memang sebak sikit. Ntah laa. Tapi aku dah mintak maaf mungkin aku ada tersilap kata, terkasar bahasa, termakan dan terminum. Maafkan aku.

"Aku tak pernah minta balasan dengan wang ringgit. Ape yg aku mahukan persahabatan ini akan berkekalan.. "

Oklah guy's, aku hanya meluahkan ape yg terpendam dalam blog ni. Mungkin aku tak boleh meluahkan dengan kata-kata. Hanya mampu menulis. Kalau kau baca, kau akan tahu apa yg aku rasa tatkala ini.

Kepada boss: Boss memang boss yg terbaik.Terima kasih, atas nasihat dan ape yg boss sharing dgn saya semalam. Setiap org akan menghadapi masalah yg kadang-kadang kita tak boleh nak handle. tapi satu hari kita akan jumpa penyelesaiannya. cuma perlu bersabar dan berdoa serta berusaha.Thanks kerana beri motivasi kat saya.

Ada sikit pencuci mata, yg aku sempat ambik pix semalam :)

gua akan rindu lu :(

my workstation, yg dah kosong.

besties :)

ada potluck plak pagi tu.

zul yg tgh tunjuk peace tu, aku mmg akn rindu ko.

zaim yg slalu dikaitkn dgn nama aku, zaim - zaimah. haha



TL dan AM gua yg tercinta :)

rakan yg selalu gadoh pasl OT dgn aku :P

Nah! si mulut bising selalu :)

tuju lagu :


nota kaki: aku akan buat farewell, tapi tak tau bile. Expecially untuk korang :)

7 comments:

Ieka AbWahid said...

wah! precious moment! may ALLAH bless you and all friends! ^^

-XaXao- said...

hehehe. thnx u. hope so :)

Ferfarfer said...

wah pejabat u semua kaler merah. rasa nak mengaum pon ada ;p

-XaXao- said...

ahahaha.nk mengaum yeh! ssheerammnih :P

Anonymous said...

singgah sini n follow n like fb ;)

kaizen said...

kwn mmg ramai tp SAHABAT??

latest entry 2 Benda yang Blogger TAKUT & Urban : Camera Paling CANGGIH

-XaXao- said...

nashanads: hahha ok
kaizen : yes