Friday, August 26, 2011

6th Blog Day 2011!

Hi guys! Assalamualaikumm..

Hari ni nak bagi information sikit kat korang yang jarang bukak atau update kat website Nuffnang. Nuffnang ada buat contest la lebih kurang. Mengadakan contest untuk para blogger sekalian pada 31st August 2011.


Tapi malangnya aku tak ada kat KL plak masa tu kan. Raye an. Mana la ada kat KL. Nih sapa-sapa pun leh join contest ni. So, ape tunggu lagi, redahhh!


*******************************************************

Ni aku dah buat shortlisted blogger-blogger yang aku selalu jenguk page beliau.

  1. Terfaktab

>> Blog Terfaktab memang unik dan menarik.Actually blog ni banyak menceritakan tentang definisi CINTA. Tentang lelaki dan perempuan. Kisah-kisah orang yang sedang bercinta. hehee So, siapa yang ada masalah tentang cinta boleh la menjenguk blog ni. Pasti ada jalan penyelesaian. Yang unik nya tentang blog ni, semuanya boleh terfaktab sebab situasi yang diorang tulis sama dengan aku. hahaha. So, aku memang terfaktab lah! :)

  1. Nami VS Jack
>>> Nami VS Jack ni adalah blog yang simple. But, cerita dia lebih kurang macam terfaktab cuma lebih into pada kehidupan blogger tersebut. Kira sweet sangat lah kehidupan diorang ni. :)

  1. Trash Talk.Lazy.Ass
>>> Trash talk.Lazy Ass. hahaha btw, ni blog kawan aku. Memang cool. Beliau sangat-sangatlah addicted pada gig dan majalah zine. ngeh2. Siapa yang suka dengan gig atau nak tau apa gig-gig yang akan diadakan jenguklah ke dalam blog beliau :)
  1. Tyhasarkawi

>>> Yeahh! blog tyha yang sangat2 sweet orang nya. Blogger yang banyak menceritakan tentang kehidupan beliau. Baru berkahwin. Dan uniknya, aku suka tengok gambar beliau dan suami. Alahhhh amatlah romantis! heheh so rajin2 lak jenguk jugak :P

  1. Myamethyst-shea

>>>Blogger Shea Syahirah. Blog ini adalah lebih kepada fesyen. Memang aku suka dia berfesyen. Memang nice gila. Sapa yang tengok dia konpem cair. hahaha Uniknya, aku suka tengok gambar dia. Merata-rata negara dia dah pegi. Memang dia pandai berfesyen. Kiranya dia ni geng-geng blogger maria elena dan Jasmine Blossom :)

  1. Akunaziem


>> Kisah blogger ni pulak lebih tentang isu-isu semasa, kadang-kadang isu-isu beliau lah. Apa lagi kan? Aku pun tak tau kenapa suka tengok blog dia. Maybe sebab kemas, walaupun banyak barang, loading dia tetap laju dan tak terkedek-kedek lah kan. So, anything info boleh la jenguk dalam blog beliau. He's cute. ok dah! :P


For more info about the contest, boleh klik kat link bawah ni k. Have fun blogger :)


Nota kaki: Join lah sapa yang berminat :)


4 comments:

tyha sarkawi said...

i am one of your list?uwark!malunya -.-'


thnks ana ! :')

-XaXao- said...

heheh yes!

Welcome tyha :))

Kc Kasedah said...

ngeh? haha malunyaaa. tq tq tq ana. kah kah kah naik biru sape yg baca blog kc. hehe

-XaXao- said...

hahah biru sgt! welcome syg! :P