Wednesday, May 16, 2012

Pemerhati

Hai,

Hari ni gua nak cerita pasal tajuk di atas.

Yeahh, gua sungguh tak paham jenis manusia yg macam ni. Gua dah berambus dari pandangan mata orang pun but still, mengutuk belakang gu. Eh ! Masih mengambil tahu tentang gua.

Nampaknya, memang diam diam berisi lah. Baguslah, bak kata orang muke je nampak cantik tapi hati dan mulut macam Puaka pun tak guna jugak.

Sumpah gua tak paham speisis manusia macam ni. Gua ingat selepas gua melangkah sudah tidak lagi gua mendengar & melihat manusia seperti itu. Tetapi anggapan gua silap.

Sedang gua membelek belek sebuah aplikasi yg selalu digunakan remaja sekarang, gua ternampak satu status yg gua rasa boleh menimbulkan kemarahan gua.

Jangan lah menggangap dan seybok menjaga tepi kain orang. Kain lu, lu jag
e sendiri lah.



Dear Haters;

Gua rasa, cukup sampai disini jelah cerita & segala ketidaksukaan lu pada gua. Cukup cukup lah dengan rasa dendam dan sebagainya. Gua tak kesah ape pun yang lu nak cakap pasal gua, sebab gua rasa sedikit rasa dan sebelah mata pun gua tak pernah nak lihat diri lu. Lu dah besar & lebih besar dari gua. Lu memang dah besar tapi pada zahirnya lu masih tidak matang. Gua harap sebelum lu kawin matangkan pemikiran dan perangai lu. Jangan suka semakkan kepala orang lain. It's not supposed to be like that. Bukan problem lu, dan gua bukan sedara mara lu yang lu sibok sangat nak tau pasal gua.

Thanks.

No comments: