Thursday, November 22, 2012

Scene 18november

Tepat pukul12 19november. Scene untuk berhubung dengan jimat selama 30minit. Rutin bagi seorang wanita dan seorang lelaki. Yang gua tahu, tak semua manusia akan bersifat seperti itu.

Sebelum tu, mungkin ada selisih faham antara mereka. Sebab tu buat call kan kan? Oh! Itu lumrah untuk manusia seperti mereka. Takda scene untuk manusia yang berkaple tak berselisih faham bukan?

Kita manusia.

Manusia yang sama warna rambut tapi hati memang langsung tak sama. Bukan mudah untuk lihat dan jumpa hati yg sama. Rupa mungkin ada pelanduk dua rupa, tapi hati tak mungkin ada.

Cinta.

Siapa yang tak nak selepas berkaple atau seseorang itu mempunyai hubungan yang sah? Siapa yang takda rasa macam tu cuba inform dekat gua. Kalau ada tu, lu hanya fikir keseronokan bukan kebahagiaan. Fuhh harap jauhkan.

Mungkin lu harus ke peringkat seterusnya. Tapi gua tak rasa perlu ada ayat mungkin, malah pasti. Ya pasti! Kita akan pastikan yang hubungan ini akan ke peringkat seterusnya. Perkenalan yang singkat, yang membuatkan gua dan dia berhajat untuk menguatkan lagi ikatan.

Ini baru kira, booking. Booking untuk sementara waktu. Takot ada orang lain ambik la kan? Hehe. Insyaallah. Hajat dan hasrat akan tercapai. Gua rasa jugak nebes tu, walaupun sepatutnya laki tersebut yg perlu rasa feeling tu bukan perempuan. Kah kah.

Baru menaip pesanan ringkas untuk bertanya, belum depan depan lagi. Dah baca pesanan tersebut 10kali baru gua nak send. Fuhh. Tu sampai dah bace ayat kursi dah. Harap jawapan dari pihak sana memberangsangkan. Hew hew

Masa tak lama, pejam celik dah nak habis bulan. Engko tak rase, tapi gua dah takda rase dah. Gua dan dia akan bekerja keras lah lepas ni. Mungkin dah takda masa untuk berseronok walaupun baya baya gua sedang menikmati keseronokan dunia lagi. Tapi pada gua, gua dah takda masa untuk itu. Lain kali mungkin.

Apa jawapan parents gua lepas gua hantar pesanan ringkas gua tu?

Gua pun tak tahu. Jadi nantikan scene pesanan ringkas itu. Chaw!

No comments: