Saturday, December 22, 2012

Hari istimewa

"Happy birthday to you,
Happy birthday to you,
Happy birthday to sayangkuu,
Happy birthday to youuuu."

Menyanyi dalam keadaan suara yang baru bangun tido, agak agak lu suweet tak mase tu? Hahahahahahaah

Ok. Gua tahu lu mesti macam nak muntah? Keh keh silakan. Alaa bukan la gua nak kata gua punya suara sedap, bukan senang la kot nak dengor gua nyanyi secara live.

Tapi yang tahu suara gua cemana pakwe gua je la kot. Tapi tahun ni gua tak dapat bersama pakwe untuk hari kelahirannya hari ni. Sory pakwe, nanti kita jumpa ye!

Gua hanya mampu untuk menyanyi dan wish sahaja melalui pesanan ringkas dan whatsapp untuk nyanyi. Sekali dengar live secara terus tanpa record. Heheh

Nanti kita celebrate lah hari kelahiran pakwe, tapi mungkin dah jadi belated lah. Lambat sket. But nevermind, we still celebrate for it ok! Hek

P/s: happy birthday sayangg! I wish that your dreams come true, success in your carrier and our relationship will be go further more and the next step for us. And hope it will be until jannah. I LOVE YOU SO MUCHH! No words to describe how much i LOVE you. I MISS You much! :'))



No comments: