Saturday, February 16, 2013

Sabtu

Pagi ni, gua dikejutkan dengan satu panggilan.

Bukanlah panggilan lucah atau yang tidak dikenali. Jangan merepek! Haha panggilan dari pakwe gua lah. Takdelah gua ni dah la demam,3hari dah kot. Haaaa

Sebelum nak cita pasal panggilan, gua nak cita pasal semalam. Semalam gua pegi klinik kita dekat area tempat keje gua. Gua memang tak pernah pegi klinik tu.sebab gua ni jarang lah sgt nak pegi klinik. Mase tu gua memang SUPER tak larat. Tapi gua gagahkan jugak, pegi keje. Padahal melayang layang jee kepala otak gua ni. Gua ambik keputusan nak pegi klinik. Try la klinik panel dekat situ. Last2 lepas cek semua, dia bagi gua ubat tanpa mc. Why weyh? Padahal gua ni mcm nak pengsan kot! Adoi. Nak taknak gua kene pegi keje. Alasan doktor, gua sihat. Damn lah u.

Dah la gua kene ngadap pc dan bercakap dgn customer kot sampai malam. Shift gua kena malam pulak semalam. Gagahkan jugak la. Dengan kena tahan ngantoknye. Adoi lepasni gua tak jejak lah klinik tu. nak mati baru nak bagi mc agaknya. Fuhh

Tinggalkn yg semalam cita pasal pagi ni pulak.

Haa, sedang gua nyenyak tido gua dapat call dari pakwe. Gua tengok tepat jam 7.30pagi. Ah, mampus! Tak kejut dia pegi keje. Memang gua super tak sedar. Gua dah telan ubat malam tadi, memang khayal lah cita dia.

Dia call, tanya kenape tak kejut dia? Adoi. Selalu gua set alarm je. Tapi malam tadi, entahlah. Gua rabak gila kot. Pagi ni dedor gua dah slow sket. Tapi, tapi dia suruh gua jenguk dekat instagram dia. Hahahahahahhahahaha kelakor lah! Ok gua pegi, tengok tengok dia lukiskan gua something. Alahai, cecomel betul. Hahaha * tu ayat lidah pendek, bajet comel!

Dia lukiskan nama gua dalam tulisan jawi. Alahai, sejuk mata gua memandang pepagi ni.dah la tak sihat, jauh pulak dari dia. Nak sambut setahun perkenalan pun tak dpaat. Takpalah, gua anggap tu sebagai hadiah dia untuk gua. Hee tanye jugak kenapa lukisan tu bentu macam tu? Katenye, name gua tu bentuk air. Sebabnya, gua ni ibarat macam air. Dan dia macam api. Bila dia marah ke ape gua tepis jee. ibarat macam gua simbah air dekat api, kira terpadamlah api tu. haa macam tu lah. Alahai, suweet pulak pakwe pepagi sebelum pegi keja. Hee


Yelah pakwe,
Hidup kita kena ade give and take. Memang gua ni air. walaupun gua macam air,lalu jee. tapi Hati gua tak pernah berubah. Lu marah ke, lu suweet ke gua tetap senyum jee tak kesah. Gua ingat, itu adat dalam pergubungan, lagi lah dengan jarak kita yang jauh beribu kilometer. tapi tu semua gua dah lali. Gua tau lu yang kekal untuk gua dan bakal untuk gua. Terima kasih untuk semuanya.



haa nasib baiklah dia tak cakap gua bulat,sebab tu dia lukis bulat! kalau tak memang gua dah reject ni. keh keh, btw thanks! happy "one year hunneyhh"




Nah! ni gua yang paling latest! bulat dah kan? hah, gua tengah cuba felina ni,harap menurun lah.
kahkahkahkahkahkahkah

No comments: