Thursday, March 14, 2013

Handmade t-shirt

Hello guys, hello!

Kali ni gua nak update sikit dekat pasal gua something lah berkenaan dengan bisnes. Kahkahkahkahkah


Gua tau lu nak gelak kann? Ekceli pakwe sedang nak buat bisnes kecil kecilan untuk hasil hasil lukisan beliau. Maybe ada yang suka lukisan lukisan seperti doodle doodle seperti supaKitch? By the way, gua memang minat dia kerana lukisan yang superb halus dan mulus. hehehehe


And. 



Here, we out with the handmade t-shirt. So, Kalau ada siapa siapa yang berminat, boleh text or PM gua dekat facebook gua untuk harga dan design yang korang sendiri nak. boleh bagi contoh design yang korang nak ok! Untuk couple pun cun jugak! Lagi cantik dan hensem jika dipakai berdua dan berpegangan tangan sambil menyarung design t-shirt yang sedondon kan? so lets up!

boleh klik link :-

                                   Facebook : ANA NOORZAIMAH

                                 
                                   Facebook : MOHD HASSAN ZAKI 

by the way, this is the first design :-



                           "WIP handmade t-shirt design using sharpie stained fabric pen"

p/s: Anyone nak order,boleh PM gua. nak design lain pun boleh, its up to u. Harga boleh PM. Yang penting this is handmade t-shirt guys. t-shirt yang berkualiti jugak. Need your support guys, thanks!





P/s : design yang sedia ada, boleh pilih. Dan kalau ada yang nak design logo ke boleh jugak. Just PM or email at chickrawk88@gmail.com Thanks!

No comments: