Saturday, March 9, 2013

Hari ini, indah

Hari ini 090313.

Mungkin tak nampak perbezaan, atau tak nampak apa apa pun yang menarik. Tapi bagi gua, ia adalah part yang paling ohsem.

Hari yang gua dan si dia tunggu. Perbualan antar keluarga si dia dan keluarga gua. Bak kata orang, cerita orang orang tua la kann. Hee

Percaturan hari dan waktu, perbincangan untuk langkah seterusnya. Sayup sayup je gua dengar suara masing masing. Mana taknye, gua duduk di dapur.

Dan apa yang penting, semuanya berjalan dengan lancar. Pakatan antara keluarga dia dan keluarga gua. Harap selepas ini kami akan ke peringkat seterusnya. Jangan berlengah, jangan berdiri, terus kan langkah, teruskan niat. Insyaallah pastinya ada jalan untuknya.

Thanks for everything, thanks for the present, thanks for the heart. Thanks for being with me mohd hassan zaki . ;'))



No comments: