Tuesday, March 5, 2013

Penantian

Penantian ni memang meletihkan,
Tapi kadang kadang bila tiba masanya memang menyeronokkan.
Seronok dan seronok,
Tapi janganlah seronok sangat.
Tak elok weyh, tak elok.

Buat sedang sedang relex je bak kata jiran sebelah.
Gua Bukan nak cita ape, gua ni jenis nebes jugak kekadang.
Ade jugak tuang air, tumpah ni haa kang.
Kah kah kah

What a shame.
Malu tau, gua dah cuba relex kot tapi tak menjadi. Nampak sangat tu, ketara woi.
Relex ni kadang kadang kalau dibuat buat memang tak menjadi.betul dak?

Gua rasa lah,
Gua kena pandai handle rasa nebes ni.
Cuba sedaya upaya, supaya nanti tak nampak sangat nebes nyee.

Back to basic.

Penantian gua kali ni, menjadi dan termakbul. Alhamdulillah.
Walaupun perkara kecil saja,
Tapi itu adalah permulaan untuk segalanya.
Alhamdulillah.
Akan ku buat sujud syukur.
Syukur alhamdulillah.

Ini agaknya sesuatu perkara yg diberikan, bila kita terus bersabar dan menanti sesuatu yang pasti.
Yep! Sesuatu yang pasti.
Insyaallah,
Harap semuanya berjalan lancar nanti.

Dengan permulaan ini,
Akan gua ubah diri gua, akan gua ubah segala yang gua rasa tidak perlu ada di dalam diri dan paling penting,

Nak KURUSSSSSSSS LAHHHHH!




No comments: