Wednesday, May 1, 2013

Hari pekerja

Hai and assalamualaikum!

Well known, hari ni dah masuk bulan MEI. YES MEI! Hahaha gila tak gila masa pantas betul berlalu. Gua rasa kali ni keje dia punya timing gua tak boleh nak handle.

Mane taknye, gua rujuk dalam kalendar bukan ke kira hujung bulan atau cuti, tapi gua rujuk time GAJI! Kan dahhhhh.

Hahahahahaha


Masak lah! Hari ni cuti umum atau public holiday untuk semua workers dekat malaysia. Dan dan, tinggal 4hari lagi untuk MENGUNDI. Ataupun dipanggil election Day. Yeahhhhh!

Tahun ni kali pertama gua sebagai PENGUNDI. Excited woi! Penuh dah kiri kanan jalan dengan bendera dan banyak parti parti dah edarkan risalah utk parti masing masing.

Well, korang UNDI parti ape?

Eh eh, RAHSIA woi! Jangan lupa untuk anak anak muda yang dah boleh mengundi tu pergilah mengundi. Tunaikan kewajipan pada negara. 5 tahun sekali je bro. Bukan tiap tiap minggu kan. Pergi LEPAK PAVILLION tiap tiap minggu, bersesak sesak boleh pulak? Kah kah kah

So, for all VOTERS! Lets go to the election on 5MAY2013. Jangan lupa bawak ic dan selamat bercuti!

P/s: sehari je cuti esok keje balik woi' keh keh keh


No comments: