Sunday, May 19, 2013

Lelaki

"I mahukan lelaki yang bernilai million , sahaja"

Itu yang gua terperasan ayat dalam satu drama tu. aduhai. Itu maksudnya, perempuan tersebut sangat materialistik? Betul ke? Kalau salah harap perbetulkan.

Ya, gua paham.

Dalam dunia sekarang everything is money. Nak pegi kencing pun perlu duit kalau masuk toilet awam lu tahu? Haaa nampak tak semua tu? Ok, dalam hidup gua sendiri takdelah pulak gua memilih utuk berkawan dengan lelaki yang berduit atau bermilion. Sebab entah, gua tak pernah pulak dapat kawan yang kayo. Hik hik. So gua tak reti dan tak tahu.

Mungkin best, sebab apa yang kita nak semua dapat. Itu untuk orang lain mungkin. Tapi tidak untuk gua, gua tak macam tu kot. Gua tak kesah, kaya ke sederhana ke sebab tak pernah pulak gua guna duit member member gua. Hahahahaha 

Tapi tulah, mungkin nowadays banyak perempuan yang suka akan kaum lelaki yang berduit. Sebab ape yang mereka nak akan dapat. Tapi tu lah, sampai bila nak mengikis? Sepatutnya sifat yang macam tu tak perlu ada. Just leave it. 

Bukan apa, gua takot nanti lain yang akan jadi. Yelah dok tekedek2 dekat lelaki tu ape yg lu nak semua dapat, tapi bila dia tak dapat apa yang dia nak macam mane? Haaaa 

So pikir pikirkan lah, tak kemana walaupun dapat lelaki yang bernilai million atau trillion tapi kita tak dapat kebahagian cuma yang ada kesengasaraan. Hem

Renung renungkan. 


No comments: