Sunday, July 21, 2013

A day after birthday

Hellosss,

Malam. Kali ni gua update entry lebih kurang dalam waktu pagi dah nak sahur lah. Kenape gua tak tido lagi? Sebab gua bedating sampai pagi.hik

A day after birthday, hari ni gua baru berpeluang nak jumpa pakwe, dan berbuka dengan family. Memang ohsem dapat balik kampung, tapi bila kena balik kolumpo memang lahhhh bosan! 

Nah! Sumpah bingit, entahla. Bila gua masuk je tak pun nampak je tol sungai besi otak dah pikir keje. Alahai. Stress betul. Tapi nak buat macam mane, terpakse lah.

Gua pun dengan jayanya, hari ni berbuka dengan pakwe. Hik akhirnya gua berpeluang bebuka dengan dia hari ni. Just nak spend dan beli barang apa yang patut, sementara gua dapat cuti ni kann.

So and so, gua lepak dari petang sampailah ke pagi, sempat jugak gua sahur terus. Lepak dengan pakwe, adik sedara gua dan member pakwe. Hiks lambat jugak pakwe balik rumah. Fuhh.

Apa ape pun, thanks pakwe thanks for the day. Too much things to settle it. And i love you! :))










No comments: