Wednesday, July 17, 2013

Selamat hari kelahiran

Puasa kelapan tahun dua ribu tiga belas, hari kelahiran ke dua puloh lima. Hiks

Eh eh. Kemain susah pulak nak sebut. Alahai dah makin meningkat dah umur gua sekarang. Diam tak diam makin lama baru perasan yang aku ni dah beso. Ewww! Selama ni? Tak perasan ke? 

Malam tadi aku menunggu jam tepat 12tengah malam. Tapi tunggu punya tunggu, dah lepas dari jam 12 xde pun orang wish ke call ke. Hemm ape ntah, rasa macam nak nanges jeee. Tapi tapi, jap lagi text,

" ade orang lupe kee macam mane ni?"

Tibe tiba lagu "maroon5" berkumandang, hekhek oh!hunneyhhh terpapar di skrin talifon. 

Haaa pandai pun, ingat lupa. Saje jee test. Kot kot lupa kann. Hahaha berani lah lupe, tumbok kang! Lepas sejam lebih bebual, gua usha dekat facebook. Yang pasti mestilah ade notification yang bagi tau birthday gua ini hari. Hahaha kan kann? 

Tipu lahh, korang tau pun mesti sebab ada notification belah kanan temline kan? Hahahahha 

hadiah untuk hari ni, dapatlah coklat dr kawan kawan gedik gua dan kak siti bagi gua rm10 suruh beli kek secret recipe sendiri. siot betul! hahaha thanks kak! Baik betul kasi rm10 nnti sy topup lah bukan makan. Hiks

oklah, btw guys thanks alot. Kepada sesiapa yang wish malam tadi dan hari ni. Tak putus putus, doa dan ucapan sari facebook, ke twitter dan di instagram. Aminn dan insyaallah, moga ape yang diucapkan akan dimakbulkan. Heheh 

Kepada kawan kawan dan semua yang mengenali, trimass yah! Moga puasa kali ini dirahmati dan lebih diberkati. Dan ucapan semua insyaallah dimakbulkan. :'))


                          This is birthday girl, may good bless you. Moga semuanya terus success! :))


                                                     Diorang pun birthday girl jugak! Heheh


p/s: and thank to all yang wish birthday, tak lupe acan dan family. Lagi 22hari untuk kuruskan badan, harap berjaya walaupun dapat turun sikit. biarkan ianya berbaloi. i love you! 

No comments: