Thursday, July 25, 2013

That things will happened

Lu rase apa yang gua maksudkan untuk tajuk di atas? Alahai dah macam budak budak sekolah. Masa cikgu tanya anak murid yang sedang nyenyak tido time puasa puasa ni. Hahhaha

Ok back to the title. Hari ni 25.7.2013 gua ade something special. Tapi entahlah, dari dulu lagi bab ni gua tak rasa special. Entah, dari mula gua start sampai sekarang takda pun rasa seronok. Just suam suam kuku. Takbest macam yang dulu, ya seperti dulu. Gua tak pasti samada gua pilih jalan yang betul atau tidak. Hmmmphhhhhh! 

Dan gua dipanggil oleh mem besar tadi. Gua nervous, dan nervous. Adakah sesuatu yang gua tak jangka akan berlaku kali ini? Yes, soal jawab bertalu talu. Muka dia macam tak puas hati @ tak rasa gua layak untuk itu. Hem tapi, gua tetap dengan diri, cekalkan. Ya gua tahu gua di tahap mana. Bukan nak bagitahu pada dia gua bagus tahap dewa. Tapi gua tahu gua di tingkat yang mana. Cekalkan hati dengan jawapan yang gua talukan. 

Yes! Akhirnya. Gua dapat apa yang gua mahukan. Tapi, betul ke apa yang gua pilih. Bila gua dapat, kepala gua terus melayang tempat lain. Tahu kan kemana? Ke johor bahru, pontian dan batu pahat. Hmphhh gua hampir hilang arah. Rezeki gua akan terus disini ke atau akan ada rezeki di tempat lain? Hati gua luluh, hati gua berbelah bagi. Gua tak pernah mengadap perkara macam ni. 

Sampai bila gua nak macam ni. Macam takda haluan yang tetap dalam diri. Gua taknak berjauhan dengan sesiapa lagi. Kenapa berterusan macam ni? Titis demi titis air mata mengalir di pipi. Hanya menadah tangan dan berdoa, bersyukur akan apa yang diberikan. Tetapi aku mohon akan ada lebih baik dari ini. Aminn :'))

Well, this is the first teaser for this august! Tak lama lagi nak raya. Counting counting, gua tak sabar nak balik kampung beraya, kasi duit raya dan makan! Heeee for the most important, the day :))




No comments: