Saturday, July 27, 2013

Sekali mungkin dah cukup

Hari ni gua dan adik sedara ke bandar kulumpo. Niat hati nak bejalan membeli sepasang dua baju raya dan apa apa yang patut. Tapi yang patut menjadi tak patut.

Mana taknya, gua rasa kali ni dia punya tak patut nye melebih gila. Boleh pulak stuck tengah tengah masjid jamek . Bejalan kot. Terhempet hempet dengan segerombolan manusi. Eh bukan sikit kalau tengok dari atas guna helikopter

 rasa belaut kot. Lautan manusia. Terpikir jugak macam mana lah, diorang cari barang dengan lautan manusia yang macam tu. sumpah gua tak tercari.

Dan dann, gua taubat tak nak pegi lagi time time macam ni. Nasib lah dah dapat baju sebelum tu. tapi, niat nak cari baju basahan selai terbantut. Menapak pulak ke bukit bintang. Nak cari untuk tambahan barang sikit. Jauh jugak perjalanan. Sebelum ni rase dekat, tapi tadi gua rasa macam sejam pulak nak sampai. Alahai. 

Apa apa pun, gua dah dapat apa yang gua nak. So next time, taknak lah gua menapak masjid jamek lagi time nak raya. Hahahahahhahaa

                              Gambar ni menipu atau apa gua tak pasti. hahaha



                       ok thanks for this. but rasa dia sweet nak mati - delicious


                             This is my favourite, perasa watermelon - Sticky  Coolss :))


Thanks for this adik nurul. I love you! :))
Nak rainbow, tunggu raya lah ye. Kita makan ramai ramai. Kehkehkeh

No comments: