Tuesday, September 3, 2013

20sen

hello & assalamualaikum

malam tadi kita dikejutkan dengan kenaikan harga minyak sebanyak RM0.20 seliter. bukan? Ok gua dekat sini bukan lah nak cerita atau kritik tentang apa yang dah jadi dengan keadaan sekeliling.

malam tadi dengan sibuk dikejutkan dengan kenaikan harga minyak, tapi gua juga dikejutkan dengan kesakitan perut yang teramat. kemain gila sakit dia. mana taknya, semalam dekat opis ada jamuan raya. ok bukan catering tapi potluck. hem

Yelah, gua tahu la gua tak bawak apa apa cuma bawak perut. Tapi takkan lah gua kena cenggitu sampai sakit perut gegila hari ni? eh dari malam tadi sampai petang ni haa. mau taklepak sampai tertido tak sedo. dah sampai dayabumi, boleh gua call tunang kasi tahu tak jadi pegi opis nak balik pulak!!

ohmai, degil kan taknak dengor cakap orang. 

gagah lah kiranya gua ni. but then, gua naik bus balik balik rumah terus dalam keadaan yang tak terkawal. rasa nak pengsan pun ada jugak woi. but gua perlu bertahan, kang kalau gua pengsan tengah jalan ada ke orang nak tolong? so gua bertahan lah, sampai bepeluh peluh.

So, gua pun decide untuk balik rumah dulu. dan apa apa pun, gua masih letih dan perut meragam. tak penah woi kena cenggini, sekali kena mau tak letih. Jagalah pemakanan engkorang, silap silap jadi macam gua jugak. fuhh



And harituu, spek gua hilang. lost entah kemana, so gua decide untuk beli. nasib lah harga selonggok RM70 sekali bingkai. kahkah! welldone, goodjob dapat jumpa lebih murah. nasib kan tunangkan, eh? haha dannn, dengar cita dia pun kena pakai jugak, sebab rabun. hiks. welcome to the spek club! :p



"This the expression, when we need to wear a cermin mata together"


No comments: